niedziela, 8 grudnia 2013

Witam serdecznie :)

Hej , witam was wszystkich serdecznie.Cieszę się że postanowiliście odwiedzić mojego bloga.Powstał on z potrzeby podzielenia się z kimś , czymś co od niedawana stało się moją mała obsesją (?) .Niestety , ale póki co nie znalazłam jeszcze osoby który by to podzielała ze mną w moim otoczeniu , nie mniej jednak mam nadzieję , że może tu znajdzie się kilku odbiorców których zainteresuję.Bardzo lubię eksperymentować w kuchni po swojemu , uwielbiam oglądać filmiki i programy kulinarne , a także wszelkie polskie i zagraniczne blogi i gotowaniu i przede wszystkim o zdrowym stylu życia.Tu dzież taki staram się prowadzić.Bardzo cenię sobie posiłek , którym jest śniadanie , dobra gazeta i herbatka wraz z pysznym posiłkiem to to co lubię najbardziej.Zdecydowanie śniadanie to mój ulubiony posiłek spośród wszystkich.Dlatego też staram się by nie był nudny po mimo tego , że dla niektórych mogło by się wydawać że jadam "papki" (kasza jaglana , owsianka itp.).Jednak to własnie na ich punkcie mam bzika.To tyle ode mnie resztę zobaczycie z czasem gorąco zachęcam i dziękuję za każde odwiedzenie.



pozdrawiam Karolajna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo cieszy mnie każdy twój komentarz :) !