piątek, 26 września 2014

271.Kasza pęczak owocowa i orzechowa + fakty

Hejka <3 !

Kasza pęczak, z siemieniem lnianym, cynamonem, orzechami włoskimi, bananem, śliwkami, nektarynką, rodzynkami, suszonymi daktylami, morelami i figami.Podana z gorzką czekoladą i migdałami.


7 faktów o mnie dziękuję za nominację Patrycji kochanej <3 !

  1. Jestem skromną osobą, co chyba mogliście już  to dostrzec.Nie lubię się wyróżniać wolę zostawać mimo wszystko w cieniu.
  2. Wiele osób mówi mi, że jestem bardzo ambitną osobą.
  3. Jak byłam mała to myślałam, że pastę się połyka i tak własnie robiłam hahaha 
  4. Tak, ja też mam/miałam ed
  5.  Jestem raczej poukładana
  6. Mam wspaniałą rodzinę, którą bardzo kocham i także bliskie osoby <3 
  7. Uwielbiam blogosferę i przede wszystkim Was ! 
Nominuję każdego , nie dlatego, że nie chcę mi się wybierać oj nie, nie, ale dlatego, że uważam, iż każdy z was jest wyjątkowy i chętnie dowiem się o was więcej <3!




16 komentarzy:

  1. Hahah z tą pastą to mnie zaskoczyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak samo, aż mi ciary przeszły haha

      Usuń
    2. Gęsiej skórki dostałam. Bleh :/
      Ale pęczak rekompensuje :]

      Usuń
    3. Też pierwszy raz o czymś takim słysze, haha :D

      Usuń
  2. Ja też jestem bardzo nieśmiała - to ciężki kawałek chleba :)
    Pęczak taki kolorowy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Trójką wygrywasz ;D
    Wszystkich wszystkich? :-]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne fakty :D
    Pęczak w takim wydaniu - raj <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakże kolorowo :D
    1,3 i 7! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak kolorowo *-*
    a ta pasta, haha D:

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jadłam pastę jak byłam mała bo mi mama takie fajne owocowe kupowała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A właśnie, że się wyróżniasz, przynajmniej tutaj :) Chociażby tym, że w Twoich miseczkach jest zawsze duża ilość dodatków, a co najważniejsze, znak rozpoznawczy - 2 kostki czekolady :) A co do tej kaszy, to nie jadłam, ale dzisiaj miałam już ją w rękach i.. odłożyłam. Aż żałuję teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne kolory w misce.
    Masz sie czym chwalic, lubimy Twojego bloga wszyscy!:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszy mnie każdy twój komentarz :) !