sobota, 3 stycznia 2015

363.Ryż

Heej <3 !

Ryż pełnoziarnisty z nasionami chia, cynamonem, imbirem, bananem, geuszką, rodzynkami, Ziarenkami Słoneczne pola Ziarenkowo,.Podany z gorzką czekoladą


Dziś post późno, bo zastanawiałam się czy go dodać.Ja szanuję każdy komentarz i każde zdanie jakie jest zostawiane pod postami.Wiem, że nie ma tu zbyt duże różnorodności, ale ja pokazuję jak jest nie robię niczego na pokaz tutaj.Nikogo nie zmuszam, ąby tu zaglądał jeśli kogoś męczy to co tu jest niech nie wchodzi, zamknie i zapomni.Nikt nie musi mnie oglądać naprawdę.Przyjmuję krytykę, ale krytykę konstruktywną.

12 komentarzy:

  1. a ja uwielbiam Twoje śniadania, mają Twój niepowtarzalny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chia jeszcze nie dodałam do kaszy, ryżu czy płatków. Zawsze jem solo, a może powinnam spróbować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam te komentarze, jak można być tak złośliwym i wulgarnym... Szkoda słów. Nie przejmuj się, jestem pewna, że twoje śniadania nikogo nie nudzą- wręcz przeciwnie, to przyjemność za każdym razem widzieć takie pyszności!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To dobrze, że postępujesz zgodnie ze sobą. Jak ktoś ma jakieś głupie uwagi, to wie, gdzie jest czerwony krzyżyk. Mi się bardzo podoba to, co można tutaj zobaczyć. Nikt nie ma takich samych śniadań, pełnych różnorodności, jak Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam Twoje miseczki i mogę je oglądać bez przerwy! Często inspiruję się Twoimi kompozycjami! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana nie warto się przejmować takimi komentarzami.Ważne, że są osoby ,takie jak ja, które lubią tu do ciebie wpadać i oglądać twoje pełne dodatków miseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam te wczorajsze komentarze i powiem tylko tyle, przestań się przejmować :D Od razu widać, że ktoś chciał Ciebie sprowokować do ostrzejszej wymiany zdań, ogólnie jakiejś reakcji z Twojej strony. Nie warto się tym przejmować ! Ta osoba już o wszystkim zapomniała a ty będziesz sobie tylko głowę zaprzątać - nie warto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie ma co się przejmować hejterami :) Nikt nikogo do niczego nie zmusza, a blog jest Twoją osobistą sprawą i jest dla Ciebie, a nie żeby się komuś przypodobać. Ja lubię tu zaglądać i patrzeć, co pysznego włożyłaś do dzisiejszego śniadania :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Czensom mi się paczały, jako kiełby nie widuję u Waćpanny!!! xD
    Just chillout ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Olej i rób swoje ;) Ja uwielbiam Twoje miseczki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszy mnie każdy twój komentarz :) !