sobota, 2 maja 2015

Placki z kremem kiwi-masło orzechowe

Hej hej <3

-Placki z domowej mieszanki mąk bezglutenowych z suszonymi figami i bananem.Podane z kreme kiwi-nasiona chia-masło orzechowe, ziarenkami Cynamonowy raj Ziarenkowo, gorzką czekoladą.


 
 przepis:
-1/2 szklanki mąki ( u mnie mieszanka gryczana, jaglana z komosy ryżowej)
-1 dojrzały banan
-1 łyżka ziarenek cynamonowy raj
-cynamon
-odrobina proszku do pieczenia
-1/2 szklanki wody
-kilka suszonych fig

sos:
-2 kiwi
-1 łyżka masła orzechowego
-1 łyżka nasion chia

Wszystkie składniki mieszamy razem.Figi drobno kroimy.Odstawiamy na chwilę ciasto.W tym czasie miksujemy kiwi, przekładamy do miski.Dodajemy masło, nasiona i mieszamy razem.Placki smażymy na rozgrzanej patelni teflonowej lub z odrobina dowolnego tłuszczu po kilka minut.Zajadamy z przygotowanym wcześniej sosem :)

Właśnie wróciłam z Parkrun i przed nim nie miałam czasu wrzucic przepisu, była pierwsza z kobiet na mecie i czwarta ogólnie :) Miłego dnia :) !

10 komentarzy:

  1. Ten krem! Cudnie wygląda ;) Ale zmiany u Ciebie na blogu pod względem przepisów-bardzo, bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co zachwyca mnie bardziej, mieszanka tych mąk, placki z niej, ten krem. Chyba całokształt :) Twoje przepisy ostatnio wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. placki jak placki jak zawsze piękne ale ten kreeeem, no odlot *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. to dopiero śniadanie na wypasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czemu nigdy nie mozesz zjesc plackow po ludzku z talerza? -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. Sos obłędny, świetnie go wymyśliłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się sposób, w jaki je podałaś! *.* Świetnie to wygląda! ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszy mnie każdy twój komentarz :) !