piątek, 15 maja 2015

Ryz śniadaniowy i lunchbox

Hej, hej <3


Ryż naturalny z siemieniem lnianym, cynamonem, imbirem, masłem orzechowym, suszonymi daktylami, bananem, kiwi.Podany z gorzką czekoladą.


Składniki:
-Kasza gryczana niepalona (u mnie 100g)
-2 małe mrchewki
-1 słupek selera naciowego
-1/2 zielonego ogórka
-oliwa z oliwek
-przyprawy u mnie: wędzona papryka, kurkuma, chilli
-świeża pietrszka

Kaszę gotujemy wraz z marchewką, dodajemy pokrojone warzywa, przyprawy. 



Dziękuję za wczorajsze komentarze cieszę się, że podobał wam się pomysł z lunchoboxem więc teraz będą się one pojawiać częściej :) Miłego dnia <3 !

4 komentarze:

  1. ryż naturalny na słodko- mniam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszności! Aż mam ochotę na ryż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszny pomysł na śniadanie. Niestety tylko na weekendy, bo wymaga więcej czasu. Jutro sobie takie zrobię. Na co dzień najszybciej mi przygotować musli albo owsiankę. Zamawiam całą pakę na miesiąc od One Day More https://onedaymore.pl/sklep/pyszne-sniadania-na-caly-miesiac/ . Przeważnie dodaję mleko albo jogurt naturalny. Ostatnio jadłam też z napojem owsianym i były pyszne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszy mnie każdy twój komentarz :) !