wtorek, 29 kwietnia 2014

141.Pęczak z bananem ,jabłkiem i masłem orzechowym oraz kakao

Hejeczka <3 Tak , tak dobrze zauważyliście ta propozycja pojawia się już u mnie któryś raz z kolei , i w sumie wiecie co dobrze bo jest bardzo dobra :) ! Tak więc kaszę pęczak ugotowałam z siemieniem lnianym , następnie dodałam kakao oraz masło orzechowe i wymieszałam.Potem na chwilę wyłączając ogień dorzuciłam drobno pokrojonego banana oraz starte na tarce jabłko.Na samym końcu ponowie włączyłam grzanie i wbiłam jajko po czym rozmieszałam je po całości W miseczce dołożyłam suszone figi,morele,daktyle,śliwki, rodzynki oraz standardowo gorzką czekoladę Lindt 99%.Do picia woda z cytrynką po wstaniu i zielona liściasta herbata :) Miłego i udanego , ale jakże pracowitego wtorku życzę wam kochani <3





15 komentarzy:

  1. Jedz to, co lubisz, zwłaszcza, że pyszności same zajadasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miseczka pełna pyszności, zresztą jak zawsze :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda twoja miseczka jest cudowna i wypełniona bo brzegi pysznościami <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pęczak jest rewelacyjny! :) W Twojej wersji tym bardziej, fajnie go "podrasowałaś" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój pęczak wygląda pysznie *.*
    Z daktylami musiał być obłędny ;)
    U Mnie dzisiaj też kasza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. skoro już tyle razy się pojawił, to tylko świadczy o tym, że musi być przepyszny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.. dokładnie takie samo zdanie przyszło mi do głowy :)

      Usuń
  7. czarujesz moja droga, czarujesz!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja dalej pęczaka na słodko nie robiłam. Pluję sobie teraz za to w brodę xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedz to na co masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miseczka pełna zdrowia! :) Nawzajem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale kusisz tym masełkiem! Mi już dawno się skończyło, eh... Tęsknię :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś takiego można jeść codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealnie rozpoczęty dzień ;3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszy mnie każdy twój komentarz :) !