środa, 15 stycznia 2014

37.Płatki owsiane i owoce prosto z blendera

Hej , jak wam się zaczął tydzień , ja nie narzekam dużo pracy ,ale tak ma być przecież nie mogłoby być zbyt kolorowo : ) Trzymajcie kciuki , dziś jadę po lekcjach na kontrolę , poniewaz w listopadzie dosyć poważnie poparzyłam sobie całą nogę od kolana w dół.Dziś okaże się co dalej , ponieważ od dwóch tygodni miałam stały opatrunek ze srebrem i rany nie widziałam.Przemyślałam kilka kwestii co do bloga i mam nadzieję , że mimo pewnej monotonii , która tu panuję ( płatki owsiane , kasza , płatki i tak na zmianę) i tak lubicie tu zaglądać :) Więc , aby nie odbiegać od tej mojej rutyny dziś też zafundowałam sobie .... płatki owsiane ! Heh :) Są one podane w towarzystwie jabłka , banana , malin , daktyli suszonych , rodzynek i masła orzechowego wraz z cynamonem oraz gotowane z jajkiem , bardzo lubię  te moje "musy" z owoców w połączeniu z owsianką , kaszą jaglaną czy też quinoą i innymi ziarnami:)

dołączam odpowiedzi od Patrycji:) i dziękuję za nominację do LBA <3

Ulubiony przedmiot Szkolny - zdecydowanie języki ( angielski,hiszpański,niemiecki) i matematyka 
Danie, które było zmorą dzieciństwa - fasolka po bretońsku 
Ulubiony dyscyplina sportu - tanieć , rolki , snowboard , rower
Rzecz, z którą zaprałabym na bezludną wyspę - tablet ( a , jeśli bym mogła to całą kuchnie )
Najlepsze wspomnienie z ostatnich wakacji - wycieczki rowerowe
Kosmetyk, z którym się nie rozstaję - chyba takiego nie mam , ale jakiś krem nawilżający 
Plany na nadchodzące ferie zimowe - Dobrze się bawić i wypocząć 
Najlepsze danie, które zrobiłam od kiedy prowadzę bloga - batoniki orzechowe i wszelkie "papki"
Ulubiona forma spędzania wolnego czasu - aktywność fizyczna , gotowanie , czytanie książek 
Jesz słodycze ? Jakie? - tak , tylko i wyłącznie te zrobione przeze mnie  




6 komentarzy:

  1. Dziekuje za odpowiedzi:-)
    Pewnie, kazdy powienien jesc to co lubi. Ja lubie twoje owsiankowe sniadania i na pewno bede tu zagladac :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka monotonia ? Ja tu widzę owsianki w różnym wydaniu a nie w kółko taką samą więc nie ma monotonii ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dziwię się, że lubisz takie musy, gdybym mogła hałasować o poranku to pewnie też popadłabym w taką "monotonię" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też póki co nie mam na co narzekać... Dopiero od następnego poniedziałku się zacznie. Ale póki co spokojnie. ;)
    Płatki owsiane zawsze spoko!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszy mnie każdy twój komentarz :) !