wtorek, 28 stycznia 2014

50.Kakaowa owsianka + Nowości :)

Dziś już wtorek , dni lecą jak szalone , wam też ? Wczoraj był całkiem fajny dzień , ja w miarę lubię poniedziałki , naprawdę :) ! Po obiedzie mama była tak dobra , że pojechałyśmy na małe zakupy do Tesco i oczywiście nie wróciłyśmy z pustymi rękami :) Dorwałyśmy tam zestaw 3 małych keksówek (idealny do jednoporcjowych chlebków i nie tylko ) , za 20,99 zł , a także foremki silikonowe do muffinków w kształcie serc i gwiazdek opakowania po 12 szt. za 11,90 każde.Kupiłyśmy także tę miseczkę , mam już ich tyle ,ale szkoda było jej nie wziąć ponieważ kosztowała ... 0,84 zł.Ja uważam , że naprawdę było warto , zakupy udane.Taka mama to skarb , chyba dziś zabiorę się za jakieś wypieki , jeśli oczywiście czas pozwoli .Naprawdę jestem jej wdzięczna:) Tato wczoraj też nie był gorszy , tak wyszło , że wczoraj wracał dosyć późno z pracy , ale nie szkodzi ponieważ totalnie mnie zaskoczył .W drodze z pracy kupił mi w Lidlu masełko orzechowe crunchy :) Tacy rodzice to skarb :)

Wracając do śniadanko dziś kakaowa owsianka .Płatki owsiane ugotowałam jak zawsze z jajkiem i masłem orzechowym ( domowym ) , dodałam pokrojonego banana i kakao.Po przełożeniu do miseczki dorzuciłam czekoladę 99% Lindt ( Ja kupiłam w Almie , nigdzie indziej jej niestety nie widziałam :( ) , daktyle suszone oraz rodzynki , do picia zielona herbatka z odrobiną cynamonu :)
                                                                                                          Miłego dnia miśki :)









12 komentarzy:

  1. Faktycznie, obkupiłaś się na poważnie :) Kochanych masz rodziców <3 A śniadanko pyszne, daj kawałek czekoladki, co?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poniedziałek okazał się bardzo pozytywny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Owsianka u ciebie jak zwykle pyszna <3
    Widziałam w sobotę tą czekoladę ale jeszcze jej nie kupiłam bo mam troszkę w szafie Studenckiej ale w tą albo następną muszę koniecznie wziąć <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak rodzice to nasze skarby i m dla nich też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zakupy! Nic tylko piec, piec i jeszcze raz piec! :)
    Śniadanko pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie robiłam owsianki z jajkiem. Chętnie wypróbuję przepis, i serdecznie za niego dziękuję! Dodaję Twojego bloga do polecanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielonej herbaty z odrobina cynamonu jeszcze nie piłam :D Muszę wypróbować :) Wspaniałych masz rodziców :) Całkiem jak ja :) Pyszne śniadanie łowy jak najbardziej udane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te mini keksówki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie fajne formy do ciast i babeczek <3

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę, że zakupy były udane! te foremki do babeczek są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo jakie sweetaśne foremeczki :D mam takie same - serduszka, kolorowe :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszy mnie każdy twój komentarz :) !