czwartek, 30 stycznia 2014

52.Owsianka z jabłkiem , kakao i truskawkami

Czwartek , piątek i weekend :) w dzisiejszej wersji znów platki owsiane ( gotowane z jajkiem i masłem orzechowym) ostatnio bardzo zasmakowalo mi dodawanie do nich gorzkiego kakao. Jako dodatki owocowe dziś złapało sie jabłko oraz mrozone truskawki , ktorych ostatnia paczkę upolowalam w lidl . Na wierzchu owsianki bez zmian , czyli daktyle , rodzynki oraz gorzka czekolada 99%.Do picia jak zawsze ziwlona lisciasta herbatka :) Ja naprawdę lubie poranki i pyszne śniadanka , tak jak z resztą my wszyscy z blogosfery :) ! Uwieżcie , że wasze śniadania i posty są zawsze wielkimi inspiracjami :)




10 komentarzy:

  1. Wiadomo, że inni są inspiracją :)
    Ty np. codziennie przekonujesz mnie do jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. musze spróbować takiej owsianki jak robisz Ty, z masłem i jajkiem...

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak jeszcze jutro i ukochany weekend,ale dla mnie to ostatnie ferie. No trudno wszystko co dobre szybko się kończy
    Owsianka u ciebie zawsze taka pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znów jajko w owsiance i znów smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie! Miseczka wypełniona po brzegi i ta Twoja 99... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że wygląda bardzo zachęcająco - aż chce się spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielona liściasta herbata. Zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Truskawkowo ? Poproszę takie na jutro !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszy mnie każdy twój komentarz :) !