wtorek, 10 czerwca 2014

182.Pęczak z owocami i cynamonem

Hejeczka <3 !

Kasza pęczak, gotowana z siemieniem lnianym, masłem orzechowym, bananem, truskawkami świeżymi, cynamonem, jajkiem.Podana z suszonymi śliwkami, daktylami, figami i rodzynkami oraz gorzką czekoladą.


Wczoraj byłam z siostrą zamiast w szkole, to pojechałyśmy na rower.Zabrałyśmy ze sobą jedzenie i ruszyłyśmy.Później zajechałyśmy jeszcze do sklepu i kupiłam rawbite nerkowce-daktyle.Pogoda bardzo dopisała :)


Makaron penne pełnoziarnisty z pieczarkami, tuńczykiem oraz koperkiem.Prosto i mega smacznie.


18 komentarzy:

  1. Widzę że znowu zaczęłaś łamać prawa fizyki ;D
    Bardzo fajnie dzień z siostrą spędziłaś :)
    Rawbite <3

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam jak poddajesz w tej miseczce, jest taka urocza <3
    RAW bites gdzie można dostać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ich nigdzie nie widziałam! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, może wypróbuję pomysł na obiad, bo w szafce zalega puszka tuńczyka :)
    Pęczak zawsze dobry! :D Super, że spędziłaś czas z siostrą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śniadanko ślicznie wpakowane do miseczki. Ale ten makaron mnie w tej chwili najbardziej zachęca. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie wszytko mi tu dziś doskonale pasuje :D Ten makaron i deser ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę przejażdżki;). Ja mam teraz same egzaminy... Często robię podobnie makaron, ale zamiast pieczarek dodaję zielony groszek;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyprawa sie udala? :> bo jedzonko to widze idealne!

    OdpowiedzUsuń
  9. makaron z dodatkami porywam, bo mam na coś takiego ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  10. No, konkretne takie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I kolejny raz udowadniasz, że prawa fizyki ci nie straszne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile wspaniałych dodatków *.* A makaron bym zjadła tylko bez tuńczyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Że też ona Ci się nie wylewa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nic nowego, same pyszności :) tuńczyka kocham!

    OdpowiedzUsuń
  15. super zdrowo, ale ja na wycieczkę nie wyobrażam sobie zabierać własnego jedzenia. troche spontanicznosci nikomu nie zaszkodzi ;) Niemniej ten raw-bite wygląda cudownie i chętnie się w niego zaopatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. za tuńczykiem nie przepadam ale ten makaron wygląda tak smacznie, że nawet by mi on nie przeszkadzał :D

    OdpowiedzUsuń
  17. rowery zamiast szkoły ? co to ma znaczyć ? :D zresztą koniec roku, ładna pogoda, siostra pod ręką to trzeba to wykorzystać ! a miska jak zwykle przepełniona :>

    OdpowiedzUsuń
  18. mmm... wygląda obłędnie... śliczne zdjęcia a ślinka nadal mi cieknie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszy mnie każdy twój komentarz :) !