wtorek, 24 czerwca 2014

195.Owsianka z chia, brzoskwinią, bananem, truskawkami

Hejka <3 !

Płatki owsiane, z nasionami chia, brzoskwinią, bananem, truskawkami, masłem orzechowym, cynamonem, jajkiem.Podane z suszonymi daktylami, śliwkami, figami, rodzynkami i gorzką czekoladą.


Wczoraj bardzo udany dzieeń <3 Jak nie ja zaszalałam z mamą i siostra na zakupach.Kupiłam sobie dwie pary spodenek, top, dwie bluzki do biegania w TkMaxx i gumy do ćwiczeń jestem taka zadowolona plus jeszcze mama zabrała mnie do bio i kupiła mi chia oraz raw bite o smaku kakao <3 ! Kochana :) Dziś zrobię dziadkowi niespodziankę, ma do mnie dziś przyjechać, mieszka po drugie stronie mojego miasta, więc ja wiedząc, o której godzinie jedzie, przybiegnę do niego i zrobię niespodziankę :D ( moje miasto nie jest bardzo duże, więc spokojnie :) ).Nie mogę się doczekać jego miny :).Miłego dnia ja dziś do szkoły się nie wybrałam :) 

Ps.Bardzo byłam wczoraj zła gdyż miałam problem z moją listą blogów i nic mi się nie wyświetlało, bardzo długo kombinowałam i na telefonie, komputerze, tablecie nigdzie nie mogłam skomentować waszych śniadań, na aktualnościach wyświetlało mi się tylko jedno, mam nadzieję, że dziś będzie normalnie, przepraszam, nawet nie wiecie ile czasu próbowałam coś z tym zrobić :(

15 komentarzy:

  1. Szykujesz bardzo miłą niespodziankę, zdaj relacje z miny dziadka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też miałam problem z wyświetlaniem blogów i dzisiaj jest tak samo. :(

    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest dokładnie ten sam problem z wyświetleniem blogów ...
    Widziałam twoje zdjęcia zakupowych łupów na instagramie i właśnie gdzie kupiłaś te bluzki z napisami ?
    Owsianka z chia ? Bomba zdrowia. Teraz czekam na twój pudding chia !

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie wczoraj chia zamówiłam, więc takie połączenie z płatkami owsianymi wypróbuję niebawem na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tia ... też mam ten problem i męczę się klikając po jednym -.-
    Zaskocz dziadka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że miło spędzicie z dziadkiem czas ;D
    Przynajmniej tak miło jak wczorajszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Blogger każdemu chyba odmówił posłuszeństwa niestety ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za udane zakupy :D :D Miłego dnia z dziadkiem :D Też mam taki problem z bloggerem ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ten sam problem :( Nie wiem co się dzieje z bloggerem!

    OdpowiedzUsuń
  10. no to faktycznie udnay dzień! :)
    i jeszcze tak pyszne śniadanko!
    u mnie tez ten problem! :<

    OdpowiedzUsuń
  11. No, i mnie coś się lista zbuntowała ;3
    Zazdroszczę udanego dnia i życzę takowych jak najwięcej- choć rozpoczęte Twoimi śniadankami zapewne z rzadka bywają złe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana nie martw się tą listą. To Google ma jakiś problem(haha, jak to brzmi).
    Kocham Twoje michy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też muszę wypróbować te nasiona - ostatnio wszędzie ich pełno :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszy mnie każdy twój komentarz :) !