środa, 25 czerwca 2014

196.Kasza jaglana z kakao, nektarynką, bananem, truskawkami

Hejka :)

Kasza jaglana z siemieniem lnianym, kakao, masłem orzechowym, bananem, truskawkami, nektarynką, jajkiem, cynamonem.Podana z suszonymi śliwkami, figami, rodzynkami.



Mina dziadka bezcenna :) Było bardzo fajnie zrobiłam coś fajnego dla siebie i kogoś, a dziś znów na rowerach z klasą :) Mam jeszcze jedno zadanie na dzisiejszy wieczór jako, że moja klasa przygotowuje zakończenie klas 3, a u mnie w szkole zakończenie roku jest jutro mam zadanie upiec tort, jeśli będzie czym to się pochwalę zdjęciami, trzymajcie kciuki by biszkopt wyszedł, bo nie chciałam iść na łatwiznę, tylko upiec swój :)

Plus byłam jeszcze u fryzjera :) 




16 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz :> Życzę powodzenia ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo twarzowa fryzura! Ślicznie wyglądasz ;)
    Trzymam kciuki, żeby biszkopt i tort się udał! :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze ze wszystkich brownie , bo wiadomo a letniej edycji <3
    I jeszcze raz powiem : Śliczna jesteś !

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ulubiona jaglana z takimi dodatkami? Zawsze! :D
    Dobrze Ci w tej fryzurze! :) Ślicznie po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poradzisz sobie z biszkoptem - nie problem nawet go upiec w wersji wegańskiej ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz super! Twój tort na pewno będzie pyszny i zrobi furorę! Pochwal się nim koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękny kolor włosów! Nigdy ich nie farbuj błagam ;D
    Fajnie te owoce ułożyłaś na kaszy, nawet czekolady mi tu dziś nie brakuje :P
    I trzymam kciuki za tort :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już na zdjęciu widać jaką sympatyczną jesteś osobą! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcie + fryzjer odwalił kawał dobrej roboty, nie to co mój zazwyczaj :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś Karolciu przesympatyczną osóbką i bardzo naturalną.Tak trzymaj ! Życzę Ci miłych wakacji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna fryzurka i śliczna (serio, serio) Ty! Ja do fryzjera nie chodzę, bo raz skutecznie popspsuł mi fryzurę.

    OdpowiedzUsuń
  12. super dziewczyna z Ciebie :)
    znów kusisz tą jaglaną! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszy mnie każdy twój komentarz :) !