czwartek, 12 czerwca 2014

183.Lodówkowa owsianka truskawka-banan

Hejka <3 !

Owsianka na jogurcie naturalnym z siemieniem lnianym, bananem, truskawkami, masłem orzechowym, cynamonem, suszonymi daktylami, śliwkami, figami, rodzynkami  gorzką czekoladą.


Wczoraj nieco później się tu pojawiłam, ale wszystkie wasze wczorajsze śniadania mnie zauroczyły, nie miałam niestety jak napisać żadnego komentarza :( Byłam bardzo bardzo zmęczona, tylko zerknęłam i już mi ślinka ciekła, dziś was nie zostawię bez słowa :D 

14 komentarzy:

  1. pysznie :3 takimi rzeczami się nie przejmuj! :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Piona za owsiankę !<3
    A czy ja dobrze widzę, masz nowy słoiczek ball mason ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada super:) swietny jest ten sloiczek!

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie ślinka cieknie jak patrzę na wystającą owsiankę ze słoiczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie wygląda to Twoje śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważaj, bo ze słoika ucieknie! A szkoda by było takiej pyszności. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę, coś się chce wydostać ze słoiczka :D:D Pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znów pyszne bananowo-truskawkowe połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż mnie naszła ochota na banana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. narobiłaś mi ochoty na jogurtową owsiankę!

    OdpowiedzUsuń
  11. mega wypasiony ten słoik, wygląda mega zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. banan i truskawka i to jeszcze w słoiczku!
    cudowne rozpoczęcie dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale napakowany ten słoiczek! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszy mnie każdy twój komentarz :) !