niedziela, 29 czerwca 2014

200.Moc dodatków na kolejną setkę :)

Hejka <3 !

Kasza jęczmienna z siemieniem lnianym, masłem orzechowym, jajkiem, cynamonem, brzoskwinią, bananem, truskawkami.Podana z suszonymi morelami, figami, daktylami, śliwkami, rodzynkami i gorzką czekoladą.


Cóż mogę napisać.Tak to już moje 200 śniadanie i 208 post :).Wciąż nie tak wiele, ale też nie mało.Na moim blogu są miseczkowe śniadania, ale może podczas wakacji, choć nie tylko będę miała ochotę, na placuszki, myślę że wtedy zrobię je wieczorem.Lubię swoje śniadania, a placuszki może za niedługo się pojawią, wiem też, że pewnie wiele z was sobie myśli "no w końcu by mogło być coś nowego" "placki, kanapki to też można jeść na śniadanie", ja to wszystko doskonale wiem, ale to  zależy tylko od mojej ochoty :) Co wy o tym myślicie, uwierzcie mi jak tylko będę miała chęć na pewno je zrobię, a tym czasem nie bądźcie źli za kolejną miseczkę :).Chciałabym wam bardzo podziękować za ten wspólnie, aczkolwiek na odległość spędzony czas :).Za moc napływających cudownych słów z waszej strony, chciało by się podziękować każdemu z osobna, ale to nie jest tak do końca możliwe.W każdym bądź razie jesteście wspaniali i cieszę się, że dołączyłam do was :).Śniadanie nie przez przypadek dałam do tej miseczki, gdyż zawsze przypomina mi ona o cudownej znajomości zawartej z kochana Patrycją, własnie dzięki temu blogowi :).

17 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę kolejnych setek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgrałyśmy się! :)
    Hmm wiesz ja Cię doskonale rozumiem, bo sama robiłam placki/omlety na śniadania i za każdym razem orientowałam się, że to jednak nie jest TO. Wolę miseczkowe, po prostu najbardziej odpowiadają mi w tej porze dnia, a przecież można kombinować na inne dania i też je zamieszczać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana gratuluję ci kolejnej setki i liczę że takich rocznic jak ta będzie jeszcze dużo oj dużo ;*

    Dzisiejsza miseczka godna takiego święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przestań się tłumaczyć z tego co jesz ! ;D
    Ale przede wszystkim gratuluję :*
    I to my dziękujemy, ze z nami jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm, ukradłabym Ci tą miseczkę :) razem z zawartością!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedz to co lubisz i nie przejmuj się niczym :) To Twój blog i Ty tu rządzisz. Tymczasem gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. no proszę, wczoraj ja świętowałam, dzisiaj kolej na Ciebie :) gratuluję dwusetnego śniadania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę kolejnych 100 cudownych śniadaniowych pomysłów. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cóż rocznicy mogę tylko serdecznie pogratulować :) i pamiętaj że mi twoje śniadania z górą dodatków nigdy się nie znudzą!

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ nie masz się z czego tłumaczyć, ja tam Twoje owsianki bardzo lubię :))
    gratulacje i życzę kolejnychtakich setek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To TWOJE śniadanie! Jedz to, na co masz ochotę. Jeśli komuś to przeszkadza, to problem tej osoby. Ja uwielbiam Twoje pyszne miseczki :)
    Gratuluję i mam nadzieję, że ta liczba jeszcze niejednokrotnie się podwoi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze jest pyszne i każde inne ♥ Gratki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejnych setek Tobie życzę :D U Ciebie jak zawsze moc dodatków nie tylko od święta :D i to bardzo dobrze :) Fajnie, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to świętujemy dzisiaj razem :) Dużo wielokrotności tej liczby życzę! ;))
    Jedz na co masz ochotę i tyle! Ja za każdym razem podziwiam Twoje miseczki dobroci <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję kochana, życzę Ci kolejnych setek!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję, i życzę kolejnych sukcesów <3 !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszy mnie każdy twój komentarz :) !