poniedziałek, 23 czerwca 2014

194.Jaglany przekładanie z musem bananowo-orzechowym

Hejka <3 !

Warstwa jaglana: kasza, ugotowana z siemieniem lnianym, jajkiem, cynamonem, suszonymi rodzynkami, śliwkami, daktylami, figami.
Warstwa musu: banany zmiksowane z masłem orzechowym, cynamonem i połamaną na kawałki gorzką czekoladą.


Wczoraj był dzień właśnie z serii tych spędzonych cały czas w kuchni, ale ja takie dni bardzo lubię.Upiekłam ciasto, zrobiłam obiad (kasza gryczana, pieczeń z płatkami czosnku i ziołami oraz ogóreczki kiszone), także nabyłam nową patelnię do smażenia naleśników z biedronki za 14,99zł.Więc rodzice do pracy zażyczyli sobie naleśniki do pracy :)

Co do przepisu na cookie dough podam je przy najbliższym poście z cookie dough bo taki planuję więc spokojnie przepis będzie, może nic odkrywczego ale dam wam taką moją wersję :)

21 komentarzy:

  1. Jaki fajny przekładaniec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm pychota, takie śniadanie właśnie by mi się przydało..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, podwójna dawka cynamonu z rana, widzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby zawsze jadasz podobnie, ale każde śniadanie ma jakiś punkt zaskoczenia. Podoba mi się strasznie dzisiaj ten przekładaniec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie przekładańce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Potrójny powód do radości-jaglana, banan i masło orzechowe <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowo! :)
    Myślałam nad tą patelnią z Biedronki, można na niej smażyć bez tłuszczu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak spokojnie, choć nie należy sie bać tej odrobinki tłuszczu, ale da sie :)

      Usuń
  8. Ta kasza niczym deser wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie śniadanie to ja rozumiem :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki bananowo- orzechowy mus to nawet ze słoika bym zjadła ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie przekładańce :D

    OdpowiedzUsuń
  12. cudo! cudo!
    wyjadła bym Ci cały ten słoik :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda bajecznie i tak delikatnie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Te Twoje śniadania wyglądają tak apetycznie! Zamieszkałabym z Tobą, haha.:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pyycha! Uwielbiam takie pyszności <3

    OdpowiedzUsuń
  16. taki dzień, to zdecydowanie - super dzień <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo, moja wysłużona patelnia bez cienia żalu ustąpiłaby miejsca godnej następczyni ;) Jak to dobrze, że biedronkę mam pod nosem ;)
    Przekładaniec z marzeniami, zapewne smak na miano masterchefa ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnio jak tacie się zachciało to musiałam i naleśniki i gofry smażyć ;P
    jaglanka zawsze pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajne śniadanko :-) a jakie zdrowe :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszy mnie każdy twój komentarz :) !