sobota, 21 czerwca 2014

192.Moja wersja cookie dough

Hejka <3 !

Cookie dough (inspiracje ze wielu blogów razem).Płatki owsiane, siemię lniane, banan, ciecierzyca, masło orzechowe, cynamon, suszone daktyle, figi, rodzynki i gorzką czekolada.


Wczoraj dorwałam ciecierzycę, w sumie to z myślą o hummusie, ale nie mogła się oprzeć temu pomysłowi.Nie podam jednej konkretnej inspiracji, bo czytałam wiele przepisów na różnych fantastycznych blogach :) Moim dodatkiem były suszone owoce i siemię lniane, według mnie słodycz daktyli idealnie się tu wpisała, a gorzką czekolada świetnie się tu odnalazła :)

20 komentarzy:

  1. Moja ulubiona cieciorka w wersji na słodko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cookie dough jest taaakie dobre <3 Cieciorkę w każdej postaci lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja poproszę o dokładne proporcje, bo kusi mnie owsiane cookie dough ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cookie dough wielbię całym sercem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, dobrze, że i Ty dostrzegłaś olbrzymi potencjał ciecierzycy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie chcę zakupić ciecierzycę!
    i już wiem co z nią zrobię ! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę kupić ciecierzycę! Głównie ze względu na hummus, ale cookie dough też mnie korci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cookie dough jest świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wciąż przede mną, a racja, że na tylu blogach takie wspaniałe wersje już były :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobiłaś owsiane cookie dough i nie podzieliłaś się przepisem? nie ładnie, nie ładnie!
    wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też szukałam przepisów na wielu blogach i wreszcie zdecydowałam się na kombinację własną. Każdy robi po swojemu i każdemu cookie dough wychodzi pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podpisuję się pod resztą komentarzy....a przepis to gdzie się zapodział ? :D Skleroza w tak młodym wieku :D Nieładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę z tego, trochę z tamtego i proszę bardzo - masz własną, innowacyjną wersję! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ ta czekolada gorzka ogarnięta! ja to się gubię czytając ile tak u ciebie tych dodatków jest :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszy mnie każdy twój komentarz :) !